Image of Discipline page:

Text of Discipline page
-
Assistent Productmanagement
posted 3 dagen geleden
Als Assistent Productmanagement bij LKQ Fource in Rotterdam beheers jij de kunst om binnen no time te antwoorden op iedere vraag. Met jouw scherpzinnigheid en doeltreffendheid help je onze klanten op weg. Vlugger dan ooit tevoren. Zij zijn jouw absolute nummer 1. Achter de schermen leid jij alles administratief in goede banen en de losse eindjes knoop jij moeiteloos aan elkaar. Dit is jouw baan! Wat ga je doen Vraag maar raak! Als Assistent Productmanagement bij LKQ Fource in Rotterdam fungeer je als een ware vraagbaak. Iedere dag maak je het verschil voor klanten én productmanagers van de afdeling gereedschap, equipment en universal parts. Dat geeft een voldaan gevoel. Jij bent intern het eerste aanspreekpunt. In deze regelfunctie coördineer je talloze zaken en zorg je voor de administratieve afhandeling hiervan. Daarnaast zorg je voor een goede verwerking van de workflow. Jouw drive en ambitie om verbeteringen aan te brengen in het werkproces worden gewaardeerd. Jij bent de motor achter optimalisaties. Verder zijn dit jouw taken zijn: • Je bent administratief verantwoordelijk voor de ondersteuning van het team van product-managers in Nederland en België; • Je maakt nieuwe artikelen aan in ons ERP-systeem; • Je ondersteunt bij het maken van prijsanalyses; • Je houdt de productdata bij; • Je beheert de interne en externe productgerelateerde vragen van de verkoop. Jouw nieuwe werkgever Fource is onderdeel van LKQ Corporation. In heel Nederland leveren we vanuit 100 vestigingen zo’n 250.000 verschillende auto-onderdelen aan onze opdrachtgevers. Dit doen wij secuur en razendsnel! Samen met onze klant weten we wat er leeft op het gebied van automaterialen, ook als het gaat om banden, olie en vloeistoffen, gereedschap en equipment. Binnen onze organisatie leggen we de lat hoog. Wij onderscheiden ons door het breedste assortiment, een unieke online catalogus en een zeer sterke logistieke dienstverlening. En daarnaast unieke concepten voor de markt! Bovendien lopen we graag voorop in de markt en werken we actief én innovatief aan de toekomst van onze organisatie. Stilstaan? Dat is niets voor ons! Wij zijn constant op zoek naar nieuwe kansen. Dat moet ook wel! Want we zitten in een sector die de komende jaren een transformatie ondergaat, en dat betekent… Een veranderende organisatie waar jij een tal van doorgroeimogelijkheden krijgt. De samenstelling van jouw team Als Assistent Productmanagement maak je deel uit van het commerciële team. Je ondersteunt 6 productmanagers binnen de afdeling gereedschap, equipment en universal parts. Je bent onderdeel van een hecht team van 10 collega's en rapporteert aan de senior regional product manager & buyer. De sfeer binnen de afdeling is gezellig, behulpzaam en gericht op resultaten. Jouw team communiceert op een open en doelgerichte manier. Je werkt in een internationale omgeving met een open en informele werksfeer. Wie is onze ideale kandidaat? Als Assistent Productmanagement bij LKQ Fource in Rotterdam ga je geen vraag uit de weg. Constant schakel je zonder moeite op commercieel administratief gebied. Werk zie je liggen en je stuurt bij waar nodig. Jij staat stevig in je schoenen, werkt zelfstandig en weet perfect prioriteiten te stellen. Met jouw flexibele instelling maak je jou niet snel van de wijs. Verder beschik je over de volgende capaciteiten: • Afgeronde mbo-opleiding, bij voorkeur richting administratief; • Goede communicatieve en organisatorische vaardigheden; • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift (Duits en Frans is een pre); • Commercieel inzicht en probleemoplossend vermogen; • Handig met MS-Office programma’s. Wat bieden wij Als Assistent Productmanagement bij LKQ Fource in Rotterdam heb jij een afwisselende baan in een internationale werkomgeving. Een baan vol verrassingen, want op voorhand valt niet te voor-spellen wat de dag jou brengt. Dat maakt jouw werk zo leuk! Verder kun je het volgende verwach-ten: • Uitstekend salaris van € 2.064,- tot € 3.587,- (op basis van 40 uur per week, afhankelijk van de kennis en ervaring); • Direct een overeenkomst met de intentie tot een vaste aanstelling; • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een mooie pensioenregeling, 25 vakantiedagen met bijkoopregeling, korting op verzekeringen, thuiswerkmogelijkheid met thuiswerk-vergoeding van € 4,00 per dag én een telefoon en laptop; • Personeelskortingen en de mogelijkheid tot toegang voor de bedrijfsfitness; • Ontwikkelingsmogelijkheden door opleidingen en trainingen. Dat is nog niet alles, want met ons persoonlijke keuzemenu heb jij de kans om een deel van jouw arbeidsvoorwaarden af te stemmen op persoonlijke omstandigheden en jouw wensen. Hierover gaan we samen het gesprek aan, zodat jij écht jouw beste baan hebt. Meer informatie en solliciteren Interesse? Solliciteer met jouw cv en motivatie aan Raisa Jachmann – corporate recruiter, via raisa.jachmann@werkenbijfource.nl. Heb jij vragen aan ons voordat jij de vraagbaak bent in deze functie? Voor meer informatie kun je contact opnemen met Rowien Fallie (senior regional product manager & buyer tools & up) via 06 578 291 60.
-
Sales Backoffice Medewerker
posted ongeveer 2 maanden geleden
Jij bent een ster in multitasken! Met jouw diverse takenpakket weet jij jouw werk als sales backoffice medewerker bij LKQ Fource in Amsterdam te rocken. Onze held(in). Onze onmisbare schakel. Vaak achter de schermen, maar ontzettend belangrijk én gewaardeerd. No matter what… Secuur werken staat voor jou op nummer 1. Met jouw vaardigheden ondersteun en coördineer jij het salesteam om alles in goede banen te leiden. Jouw inventieve brein vindt snel de beste oplossing voor een probleem. Daarom is deze functie jou op het lijf geschreven! Je ontvangt een uitstekend salaris, uitzicht op een vast contract én goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waarbij jij een deel van jouw arbeidsvoorwaarden zelf bepaalt! Jouw baan De functie van sales backoffice medewerker bij LKQ Fource in Amsterdam geeft jou een sprankelend gevoel. Hoe hectischer hoe beter. Jij tovert een glimlach op het gezicht van onze klanten. Dat vind jij fantastisch, want jij kunt jouw toegevoegde waarde laten zien. Wat jouw taken gedurende de werkweek zijn, vertellen wij je graag: • Je draagt intern zorg voor de communicatie • Je ondersteunt bij de organisatie van (klant) evenementen en kennissessies • Je monitort en onderhoudt rapportages van bestanden • Je bewaakt interne en externe deadlines en afspraken Jouw nieuwe werkgever Fource is onderdeel van LKQ Corporation. In heel Nederland leveren we vanuit 100 vestigingen zo’n 250.000 verschillende auto-onderdelen aan onze opdrachtgevers. Dit doen wij secuur en razendsnel! Samen met onze klant weten we wat er leeft op het gebied van automaterialen, ook als het gaat om banden, olie en vloeistoffen, gereedschap en equipment. Binnen onze organisatie leggen we de lat hoog. Wij onderscheiden ons door het breedste assortiment, een unieke online catalogus en een zeer sterke logistieke dienstverlening. En daarnaast unieke concepten voor de markt! Bovendien lopen we graag voorop in de markt en werken we actief én innovatief aan de toekomst van onze organisatie. Stilstaan? Dat is niets voor ons! Wij zijn constant op zoek naar nieuwe kansen. Dat moet ook wel! Want we zitten in een sector die de komende jaren een transformatie ondergaat, en dat betekent… Een veranderende organisatie waar jij een tal van doorgroeimogelijkheden krijgt! De samenstelling van jouw team Je komt te werken op de Backoffice afdeling in een hecht sales team. Jouw team bestaat uit de verkoop binnendienst, commercieel manager en 30 accountmanagers. Als collega’s onder elkaar wordt er intern op een open en doelgerichte manier met elkaar gecommuniceerd. Jij en de sales buitendienst fungeren als eens yin en yang. Successen vieren we natuurlijk samen. Zin in stukje taart? Jouw kracht Als sales backoffice medewerker in Amsterdam schakel jij moeiteloos tussen de verschillende werkzaamheden. Met jouw luisterend oor heb je soms aan een half woord genoeg. Jij hebt je zaakjes goed op orde en barst van de energie! Klantgericht, initiatiefrijk en creatief, zomaar wat eigenschappen die jou glansrijk omschrijven. Naast dat je minimaal 32 uur beschikbaar bent, breng je het volgende mee: • Je hebt minimaal mbo-werk- en -denkniveau • Je hebt werkervaring in een commerciële en dynamische werkomgeving • Je hebt ervaring met Excel en andere MS Office programma’s • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift • Je hebt goede communicatieve vaardigheden Jij verdient het beste Als sales backoffice medewerker bij LKQ Fource in Amsterdam word je ondergedompeld in een dynamische, internationale omgeving. In deze toffe en bovenal afwisselende baan laat jij je elke dag weer verrassen. Wat gaat de dag je brengen? Dát maakt jouw baan zo leuk! In deze regelfunc-tie kun je het volgende verwachten: • Je ontvangt een uitstekend salaris, passend bij jouw kennis en ervaring • Je krijgt direct een overeenkomst mét de intentie tot een vaste aanstelling • Je kiest voor goede secundaire arbeidsvoorwaarden (zoals een goede pensioenregeling, 25 vakantiedagen met bijkoopregeling, korting op verzekeringen, collectieve zorgverzekering) • Je ontvangt daar bovenop ook nog eens goede personeelskortingen en de mogelijkheid tot toegang voor de bedrijfsfitness • Je mag jezelf volledig ontwikkelen door opleidingen en trainingen Last but not least… Met ons persoonlijke keuzemenu heb jij de mogelijkheid om een deel van jouw arbeidsvoorwaarden af te stemmen op persoonlijke omstandigheden en jouw wensen. Daar gaan we samen graag het gesprek over aan, zodat jij écht jouw beste baan hebt. Enthousiast? Ga aan de slag als sales backoffice medewerker bij LKQ Fource in Amsterdam. Stuur ons jouw cv en motivatie via de button ‘Solliciteer nu'.
-
Administratief medewerker
posted 5 maanden geleden
Weet jij als geen ander hoe je voorraadbeheer administratief in goede banen leidt? En ben jij een doorzetter met oog voor detail? Solliciteer dan naar de functie van Administratief Medewerker in Schiedam! Wat ga je doen? Als onderdeel van LKQ is Fource actief in de BeNeLux en Frankrijk. We hebben een assortiment van ruim 145.000 verschillende artikelnummers op voorraad en leveren, via de groothandel, dagelijks meer dan 10.000 automotive onderdelen met als eindbestemming het garagebedrijf. Als Administratief Medewerker voor de afdeling Voorraadbeheer zorg jij ervoor dat ons magazijn alle bestellingen daadwerkelijk kan leveren aan de klant. Jij bent dan ook de administratieve schakel tussen de verzending vanaf de leverancier, de ontvangst van de goederen in onze logistieke centra en het beschikbaar stellen van de voorraad voor onze klanten. Hiertoe worden jaarlijks zo’n 80.000 pakbonnen verwerkt. Om de totale administratie, inkoop en voorraadbeheer tiptop in orde te houden, werk je nauw samen met product management, inkoop, logistiek en onze leveranciers. Zijn er knelpunten waardoor er geen “three-way-match” kan worden gemaakt tussen de order, de goederenontvangst en de factuur van de leverancier? Dan kaart je deze aan en maak jij je hard voor een structurele oplossing! Jij houdt je bezig met het: Het boeken van leveringen op basis van pakbonnen van leveranciers met behulp van speciale scan software. Het onderhouden en optimaliseren van templates die worden gebruikt door deze scan software. Controleren en verwerken van afwijkingen op leverancierszendingen ten opzichte van de voorlopige goederenontvangsten en het claimen van verschillen bij leveranciers. Het beheren van de voorraadbeheer mailbox en het op de juiste manier prioriteren van het werkaanbod. Administratief verwerken van verschrottings- en ompakwerkzaamheden, retouren, screenings en statiegelden naar leveranciers. Ondersteuning bij de verwerking van orderbevestigingen en overige administratieve werkzaamheden binnen supply chain. Wie is onze ideale Administratief Medewerker? Voor deze functie zijn we op zoek naar een enthousiaste teamplayer die graag samenwerkt met collega’s en andere afdelingen zoals Logistiek, Product Management en Inkoop. Bij problemen in het leveringsproces schakel je snel en effectief met de juiste partijen en zorg je voor een servicegerichte oplossing. Jij begrijpt hoe belangrijk de administratie is binnen onze organisatie en weet welk aandeel je hebt in het proces. Je vastbijten in details is voor jou dan ook geen enkel probleem, jij rust niet voor alle puntjes op de i staan. Als Administratief Medewerker heb jij daarnaast: Minimaal een afgeronde mbo-opleiding, aangevuld met administratieve ervaring. Het liefst op het gebied van voorraadbeheer of planning; Discipline en doorzettingsvermogen, in combinatie met een flinke dosis zelfstandigheid en betrokkenheid. Inzicht in complexe situaties, problemen en processen en legt eenvoudig logische verbanden en relaties; Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift en je bent communicatief sterk; Kennis van het MS Officepakket en in het bijzonder van Excel. Wat mag je van ons verwachten? Fource is de marktleider in de Benelux en onderdeel van LKQ, Een Amerikaans beursgenoteerd bedrijf en Europa’s grootste distributeur van auto-onderdelen in de onafhankelijke automotive aftermarket. En onze ambitie gaat verder! Daarnaast vind je bij ons: Een salaris (€ 2.100 - € 2.600 bruto per maand) dat past bij jouw kennis en ervaring, met goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Denk aan een uitstekende pensioenregeling, korting op diverse verzekeringen en bedrijfsfitness. Een organisatie die snel groeit en dus continu in beweging is! Een functie waarin jij actief bijdraagt aan de resultaten van die groeiende organisatie; Veel ad hoc werkzaamheden en veel contact met andere afdelingen, waardoor geen dag hetzelfde is. Een ambitieuze omgeving waar hard gewerkt én veel plezier gemaakt wordt. Meer informatie & solliciteren Enthousiast geworden over deze baan? Stuur ons dan jouw cv en motivatie via de button ‘Solliciteer'. Eerst meer informatie over de functie? Neem dan contact op met Roy van Oirschot (Proces Manager Supply Chain) via telefoonnummer 06 30931540.